ORMIT: Ons talent laat je niet los

scroll
deco deco
circle

ORMIT, de specialist in traineeships, heeft een enorme aantrekkingskracht op jong talent en op de top van bedrijfsleven en overheid. De formule is ijzersterk en de resultaten zijn navenant. ORMIT wil haar merkstrategie aanscherpen om zich krachtiger te profileren.

Met de nieuwe contentstrategie maken we samen met ORMIT een aantal nieuwe keuzes: we richten ons op drie doelgroepsegmenten binnen 500+ organisaties waar we eigen contentcycli voor ontwikkelen. Terwijl we qua positionering kiezen voor koploper in de talentenmarkt werken we in elke campagne toe naar persoonlijk contact. Dat werkt omdat we de systematiek van SEE – THINK – DO – CARE hanteren.

Communicatie van ORMIT sprankelt, omdat we altijd met jong talent werken. De verhalen hebben meerdere lagen, we belichten de talentenprogramma’s op diverse manieren. De case van DSM, bijvoorbeeld, zoomt in op de innovatiekracht van het bedrijf waarvoor zes internationale talenten worden ingezet. Diepte-interviews worden afgewisseld met opvallende (teaser)video’s en te downloaden casepresentaties.

Talenten vinden sneller hun plek met de Succesversnellers van ORMIT. Deze multimediale campagne laat zien dat de zomerdip geen reden om niet door te pakken met uitdagende projecten. Bezoekers kunnen kennismaken met het talent dat de beste match is met de opdracht, met cases zoeken we de verdieping. Alle uitingen moeten nieuwe ingangen creƫren voor het sales-team.

De nieuwe aanpak klinkt door, de response maakt enthousiast en vraagt om meer. Enjoy talent is het ideale vertrekpunt dat de creativiteit aanwakkert en ORMIT jong, energiek en relevant houdt.