ORMIT: Ons talent laat je niet los

scroll
deco deco
circle

ORMIT, de specialist in traineeships, heeft een enorme aantrekkingskracht op jong talent en op de top van bedrijfsleven en overheid. De formule is ijzersterk en de resultaten zijn navenant. ORMIT wil haar merkstrategie aanscherpen om zich krachtiger te profileren.

Met de nieuwe contentstrategie maken we samen met ORMIT een aantal nieuwe keuzes: we willen op drie niveaus acteren (hygiene – hub – hero), de meerwaarde van jong talent manifest maken en de autoriteitspositie markeren.

De aanpak is geënt op het overkoepelende concept Ons talent laat je niet los. Randvoorwaarde is de marketingplus van de nieuwe aanpak, de uitingen moeten nieuwe ingangen creëren voor het sales-team.

ORMIT realiseert impact met het Dynamische Carrièreverloop van, videopitches en persoonlijke content van nieuw talent, De Match van trainees en hun manager en prikkelend, actueel trendonderzoek onder trainees en alumni en blogs. Als we trainee Simone in haar ORMIT MINI zien wegrijden, is al snel het idee geboren om haar achter het stuur te laten vloggen.

De nieuwe toon is gezet, de response maakt enthousiast en vraagt om meer. Als Simon Sinek, bijvoorbeeld, zich kritisch uitlaat over millennials, vraagt dat om een reactie van de trainees van ORMIT. We zoomen in op de drijfveren en de meerwaarde van de trainees in persoonlijke videoportretten. En we werken vanuit drie content clusters en een content hub om de verhalen te stroomlijnen en de bezoeker desgewenst verdieping of juist verbreding te bieden.