Fris jezelf op

scroll
deco deco
circle

Met het tekort van personeel is het zaak de huidige medewerkers in de zwembaden voldoende aandacht te geven bij het uitoefenen van hun verantwoordelijk werk.Veiligheid, plezier en hun gezondheid staan daarbij voorop. Maar dan wel op een manier die direct aanspreekt. Met collega’s die elkaar uitdagen, content op maat en werkelijk verfrissende uitingen.

De zwembranche is altijd in beweging. Letterlijk! Of je nu instructeur bent, in de technische dienst werkt of een leidinggevende functie hebt: medewerkers hebben dagelijks te maken met fysieke inspanning, teamdynamiek en wisselende werkdruk. De campagne Fris jezelf maakt werkgevers én werknemers bewust van het belang van duurzame inzetbaarheid. Het gaat om groeien, je fit voelen en plezier in je werk houden.

Met challenges dagen we ze uit. Lukt het Maud en Kyra een week lang bewust te lunchen? Houden ze het vol om de auto te laten staan en te fietsen naar het werk? Het concept zorgt ervoor dat fit gezond niet belerend of abstract is, maar dat quick wins voor het oprapen liggen.

Met deze campagne laten we zien dat investeren in jezelf en je collega’s niet ingewikkeld hoeft te zijn. Sterker nog, het levert juist veel op!