Tijdens de driedaagse manifestatie Money2020 in RAI Amsterdam wil iDEAL op originele wijze het succes in Nederland onder de aandacht brengen van de ca. 9.000 internationale bezoekers. 2 in beweging stelt voor om een street artist hiervoor te contracteren die gedurende beursdagen werkt aan een opvallend 3D art kunstwerk in de vorm van een iDEAL QR-code. Brand awareness die als een magneet werkt.
De snelle groei en adaptatie van iDEAL in Nederland, zeker in e-commerce, is indrukwekkend. Van iDEAL QR worden nog diverse toepassingen verwacht. Het merk is bekend als snel, betrouwbaar en veilig en staat als een huis in de Nederlandse markt. Reden genoeg om de brand awareness in een internationale setting een impuls te geven.
Met de 3D street art laat iDEAL QR zien verrassend uit de hoek te komen; de mogelijkheden zijn ongekend. Het merk mag met de bijzondere uiting, die live wordt gecreëerd, rekenen op veel belangstelling van bezoekers en passanten; foto’s en video’s van de experience worden – ook internationaal – volop gedeeld. De keuze om niet op de beursvloer maar voor de entree de experience op te zetten, werkt. Bezoekers zijn direct nieuwsgierig en willen de street art in wording niet missen.