Communicatie over duurzame inzetbaarheid is bijna altijd gericht op werkgever en werknemers. De ondernemer moet als eerste overtuigd worden en in actie komen. Dus zijn attentiewaarde en een concreet handelingsperspectief voorwaarden voor succes.
Iedereen moet langer doorwerken, de instroom van nieuwe medewerkers neemt af en de concurrentie op de schaarse arbeidsmarkt wordt groter. Dus maak concreet werk van duurzame inzetbaarheid en doe mee. Maak een afspraak met één van de kwartiermakers!
Met een DM en e-mailings zetten we duurzame inzetbaarheid op de agenda bij directeuren van kleine en middelgrote bedrijven in de vlees- en vleeswarensector. Met een laagdrempelige call to action dagen we ze uit de eerste stap te zetten: een uur met een branche-expert om tafel om samen te bepalen hoe medewerkers gezond, productief en met plezier aan het werk te houden. Met onder meer instrumenten die online beschikbaar zijn. Zo plaveien we de weg om duurzame inzetbaarheid serieus te nemen en vooral om ermee aan de slag te gaan.