iDEAL heeft alle reden om zich stevig neer te zetten, als nummer 1 online betaalmiddel en innovatief, groeiend merk dat staat voor vertrouwen, snelheid en voorkeurspositie. Al 15 jaar lang.
Veilig en gemakkelijk online betalen. Dankzij iDEAL kun je als consument online afrekenen via de vertrouwde mobiele app of de internetomgeving van je eigen bank. Het aandeel van deze betaalmethode via iDEAL bedraagt inmiddels 68% (1e kwartaal 2020) en is nog steeds groeiende. Kortom, Nederlanders rekenen bij voorkeur online af met iDEAL, de marktleider, maar liefst 2,5 miljoen keer per dag.

Wie jarig is…
Onder het motto ‘wie jarig is trakteert’ brengen we iDEAL publicitair onder de aandacht bij media en consumenten. Ook de partners vergeten we niet. Zij maken immers deel uit van een succesvolle ‘club’. Het gerestylede logo van iDEAL leent zich voor een spannende onthulling.
Betalen vanuit bed
Het jubileumprogramma kent een uitgekiende opbouw met een consumentenactie op 100% NL, een online live event over de toekomst van betalen in AR en VR, een verrassingspakket roze koeken voor relaties, PR op basis van onderzoek naar ons online shopgedrag – betalen vanuit bed blijkt razend populair! Alle uitingen springen in het oog door gebruik van feestelijk roze en het predicaat 15 jaar.
Roze koekenregen
Meedoen met het feestje kan heel makkelijk door het speciale filter te kiezen op snap camera of SnapChat. Met ruim 100.000 views en heel veel gedeelde foto’s en filmpjes weten we zeker dat het feesthoedje en de regen roze koeken – augmented reality – bijzonder in de smaak vallen.